Translate

niedziela, 2 września 2012

JOANNE ROWLING - THE CASUAL VACANCY - HARRY POTTER DLA DOROSŁYCH



Czy podobnie jak ja nie możecie doczekać się nowej powieści J.K Rowling?
Mam dla was miłą informację, otóż autorka już 27 Września tego roku planuje oficjalną premierę swej nowej książki,  przeznaczonej dla dorosłej części społeczeństwa. W Polsce książka ma być dostępna dzięki wydawnictwu Znak. Ciekawa jestem długi czas upłynie nim doczekamy się książki w naszym ojczystym języku.

Zamierzacie skusić się na oryginał, czy raczej poczekacie na polskie wydanie? 






6 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie przepadam za tą autorką, chociaż chyba już wszyscy ją czytali. No, ale ja póki co mam inne rzeczy do czytania i nie mam w planach zapoznawać się z jej powieściami.
    P.S. Dzięki za odwiedziny na blogu mojej grupy czytelniczej. Zapraszam też na mojego osobistego bloga: http://mojportret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno pobiegnę po książkę w dniu premiery i przeczytam ją jak najszybciej. Mam zamiar podzielić się własną opinią jeszcze pod koniec września lub na początku października :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem niezwykle ciekawa opinii, zatem czekam na Twoją recenzję z wielkim napięciem. Pozdrawiam, Magdalena

      Usuń
  3. Niestety, z brakiem przyjaźni z książkami w czasach kiedy przygody Harrego były odpowiednią lektura po prostui ich nie przeczytałem, a po obejrzeniu filmu traci się ochotę. Natomiast po premierze napewno skuszę się na przeczytanie oryginału. I więcej nie popełnie błędów młodości, bo książka to najlepszy przyjaciel na dobre i złe.


    Pozdrawiam wszystkich czytelników większych i mniejszych
    D.S m.r.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazwisko robi swoje więc na pewno po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?

    you made blogging look easy. The overall
    look of your site is great, let alone the content!

    Feel free to visit my web blog :: Snipr.Com

    OdpowiedzUsuń